Elektroniczna Skrzynka Podawcza - Informacje
Zgodnie z obowiązującymi przepisami Urząd Miasta i Gminy w Maszewie udostępnił możliwość składania wniosków w formie elektronicznej.
Usługa jest realizowana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji poprzez portal e-PUAP http://epuap.gov.pl/
Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP (konto jest bezpłatne)
oraz ważnego kwalifikowanego podpisu cyfrowego w standardzie XadES-BES.
Zakładanie konta na e-PUAP >>
Przed skorzystaniem z linku Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) zamieszczonego poniżej, należy założyć konto w portalu e-PUAP
Metoda dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu Miejskiego w Maszewie:
Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie i podpisanie formularza on-line
na stronie portalu e-PUAP (ESP)
Urzędu Miejskiego w Maszewie.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu :
- dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie XAdES-BES
- akceptowalne formaty załączników to: DOC, RTF, XLS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF, ZIP
- wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
Dokumenty zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.